pierredenbeir.reismee.nl

Dos cervesas in mijn sjokke deizen

Hallo everybody. Ik ben in mijn nopjes:):). Opgestaan met alweer de smile. De dagen worden mooier maar wel zwaarder. Eerst moest ik in pamplona geraken en das geen sinicure zé. Op een bankje mijn GPS boven gehaald en de weg gaan opzoeken. Je moet weten dat vandaag de stieren in pamplona werden losgelaten en iedere pamplonees doet hier aan mee. om negen uur werden ze losgelaten en  dan naar de binnenstad geleid. Gelukkig was ik iets later vertrokken zodat ik de stieren niet achter mijn stalen ros aankreeg. En na enkele km tot de constatie gekomen dat ik mijn bril op het bankje was vergeten. En in dit weer is dit niet aangenaam. Dus dan maar zonder verder gereden.Na de bergrit van gisteren kreeg ik deze morgen opnieuw een klim voorgeschoteld.  En ik zen nen diesel dus heb ik wa langer nodig om in gang te geraken. Na een dik uurtje begon het wat soepeler te rijden en waren de wegen wat plater. Ma das was ma schijn want de zon begon enorm te broeien en het werd steeds warmer. God op da moment mis ik het Belgische weer enorm. En het ging weer omhoog,nie steil maar steeds golvend en da kruipt in de kuiten na nen tijd. Vandaag was de doelstelling Estella maar ik vond mezelf nog uitstekend en vond ik het niet nodig om te stoppen. En dan maar richting Logrono. Zou een klein 50 km verder zijn en da zou haalbaar zijn geweest had de zon niet zo fel had gestoken. Mijn drinken werd steeds warmer en ik voelde mijn armer steeds heter worden, zelfs met zonnecreme. Torres del Rio of zoiets leek de ideale plaats om te stoppen en ook dat vonden de beentjes. Enkele toertjes gedaan om iets te vinden maar dan een hotel gevonden. Op terras achteraan nen dikke pot gedronken en dan heerlijke paella in mijn sjokke deizen gesmeten. Om 20u30 was de pijp uit en na de voetbal kijken in het Spaans is ook nie da zé. Dus maar vroeg gaan dodo doen om morgen fris aan de start te  komen.  Sluuuuuuu en tot morgen aan alle lieve supporters en aanverwanten.  Greetz Pinodictus 

Reacties

Reacties

Daniela

Geloof mij... eens dat gij terug in België bent gaat gij beseffen dat ge dat Belgisch weertje NOOIT had moeten missen... pffff :) Geniet dus maar van dat Spaans zonneke !!! Ge moet hier de winter ook doorkomen hé ! :) Nog een goeie reis :) Goed bezig zulle !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!