pierredenbeir.reismee.nl

Een ode aan de Pee

Pee........ Ontroerend hè:). Kon niet beter verwoorden dan dit.  De bakker naast het hotel leek verlaten en na een paar keer de deur open en toe te doen kwam de verkoopster doodleuk van bij de tabacman. 3 koeken en 2 flesjes water en weer was ik vertrokken. En deze keer Belgisch weer op mijn kl**ten. 19,5 km om precies te zijn. Net dan kwam ik terug op de route in Valence. En net toen het begon te draaien met de beentjes passeren  mij 2 wielerterroristen. Jalabert en professor Barabas. Ze vervoegden mij tot in Brie. Leuke kerels die veel respect hadden voor wat ik deed en mij allerlei vragen stelden over mij motivatie. Ze besloten om mij uit de wind te zetten en blijkbaar hebben ze daar hier een andere definitie voor. De ene volledig links van de weg en de andere volledig rechts en ik had ne helen boulevard open voor mij. Hoe gezellig het ook was onze wegen gingen net op tijd uit elkaar.  Vrijdag wind, zaterdag wind en regen en vandaag regen,wind,zon en klimmen een ganse dag, nie te doen. En de beentjes worden steeds sterker en de moraal staat weer op 100%. Als zelfs dit mij niet kan klein krijgen dan ziet het er goed uit voor de komende dagen. Met de gedachte dat Sven 30 km kan rijden met de fiets moet ik die 2200 zeker aankunnen. :) En Pee bedankt voor de reactie deze morgend en het weerbericht van in poitiers, alleen 1 kleine kantekening: ik zen al 2 dagen uit poitiers en heb dus niet veel aan dit bericht dat het daar goe weer is:) anders moet je mij zeggen wa weer het in Siberië is? :) ik zen de beire van jeire ma gij zijt de kanibaal van jeire en als ik ooit zo een palmares op mijn naam mag schrijven wel dan wil ik is vragen op het werk om jouw een verblijfs en werkvergunning te laten bezorgen. Moet niet leuk zijn om als buitenlander in jeiren te moeten wonen. Maar respect man!!!!! Een hotel gevonden op de route met een welness en Spa arrangement. Nie slecht zouk zo zeggen. Gaan eten op de markt en nu rustig de beentjes laten rusten voor morgen.  Alles is hier nog prima en in het hoofdje is alles bon. En ik heb het gevoel dat ik nog niet  het einde van mijn kunnen heb bereikt.  Tis weer werken tijd voor de meeste onder jullie en ik wens ullen een aangename werkweek en ik zal morgen ZEKER aan jullie denken :):) P.S. De puzzelaar Miss Moneypenny ? Bye folks.

Reacties

Reacties

Stephanie

Zo te zieN gaat het je allemaal heel goed, houden zo hè zou ik zeggen! En zou ik je op gedachten gebracht hebben met mijn thalasso dagje? Kzie dat je een Spa arrangement geboekt hebt....geniet er met volle teugen van zou ik zeggen! Dikke bees

Mathysken

Ja kameraad, wie had dat 13 jaar geleden gedacht toen we nog af en toe op school zaten. Dat jij nu zo een tocht zou afwerken!!! Ikke in ieder geval niet :-).
Geniet ervan!!!
En als je weer zijt gaan we daar ne serieuze gaan op drinken zelle.
Veel respect kameraad!!

Sarina

Chique dinges :)
Wanneer krijgen we eens wat foto's te zien?
xx

Daniela

That's the SPIRIT !!! Ik blijf het zeggen : "GOE BEZIG"!!! Fantastisch !

Pascal

hey Pino , chapeau ze maat voor wat ge doet
Ik moet eerlijk zeggen , khad het niet gedacht , sorry
Dat verdiend veel respect

Fides

Miljaar Peeters! Goe bezig ze makker! Keep up the good work!

'Ge moet zere rien als ge zere moet rien, en als ge nie zere moet rien moej’je nie zere rien' *Briek Schotte 1948

Levi

kzen back in town zie en amaai pfffffffff wa een strontweer in Belgie begot dus zijt blij dagge dor ergens in Frankrijk zit zenne maat. Thx voor de boeiende verhalen hé is altijd een plezier om ze te lezen zie. Alléé blijven terren zou ik zoje zeggen maar da zal gien probleem zen ver a want get altijd al wa deergeterd hé :-)

groeten uit Scherpenheuvel

Miss Moneypenny

James, ik vind geen slaafje meer! Dus ik denk eens te meer aan je :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!