pierredenbeir.reismee.nl

Mijn olympische droom

Dag 4 afgetrapt met een valse noot. Opgestaan om 07u30 om een goed ontbijt. Toen ik aankwam was mijn verbuistering zeer groot. Het was precies dagelijkse kost. Een eetlepel confituur gemengd met 10cl fruitsap en een vleugje choco, dit alles in de pan met een klontje boter. Mogt de Jeroen met dit alles een deftig ontbijt in mekaar flansen ik had mijnnen fietshelm afgedaan zé. En dan nog is wachten tot 8u30 omdat de kuisvrouw dan pas de deuren kwam opendoen. Zoals je al kunt lezen geen ideale voorbereiding op mijn etappe. Pittig in het begin maar de benen waren goed en dan gaat het vooruit zé. Snel bij de bakker achter een bagette en daar rechtover een zogenaamde beenhouwer. Hier is een beenhouwer iemand die meer van zijn vlees eet dan dat hij er verkoopt, niks van charcuterie :( dan maar 110 Gr. Tamboulé gekocht en een worst waar men precies al is van had gegeten.Maar op die momenten eet ne mens werkelijk alles. Smiddags werd het iets te warm dus besloten om te picknicken, een winkeltje gevonden waar ik 2 cola's en een grote fles vittel ben gaan kopen, slechts 3€ betaald, en wij maar bij Latjes nen euro nalf betalen, den afzetter:):) Met volle moed en maag terug de fiets op en de iPod vollenbak, luisterend naar zo ombie,zo ombie ie ie ie. Luidkeels meegezongen door pinorottie tot ik plots een schouderklopje kreeg van een ( hoe kan het ook anders) Hollander die samen met een Duitser was verbroederd, blijkbaar geen voetbal fanaten...... -hallo, hoeveel km nog? -65 -ha ook tot Chartres? -yep -oké dan, veel succes. En weg waren ze. Niet het meest boeiend gesprek en de beste vrienden zullen we niet worden maar het toont aan hoe de hollanders opkijken naar deze tocht. Mogten de pelgrimstochten een olympische dicipline zijn ze gingen met alle goude medailles gaan lopen. Daar gaat mijn olympische droom :(. Maar niet getreurd en gewoon verder fietsen was de boodschap. De benen werden steeds maar beter en bijna aangekomen in Chartres begon ineens de zon weer te schijnen. Hoteletje gaan zoeken en snel onder de lakens want rusten is de boodschap. Toch nog ff de tv aanzetten en wat blijkt!!!! Het was les charlots en espanja op de tv :):) Volledig uitgekeken en rond 22u30 de lichten uit en mijn licht was ook helemaal uit :) Groetjes en tot morgen. Sloesj.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!